الثلاثاء، 12 فبراير 2008

انتا والحب



ركز معايا كدا ياعم الحج بالصلاة على النبي
قالك اية اخبارك مع الحب
( آه يا قلبي )
بص يا سيدي انا اجيبلك المشوار من الاول
اول مرة حبيت كان عندي يجي 16 او 17 سنة مش فاكر
المهم يا سيدي حبيت مين حبيت بنت خالتي واتكسفت اقولها
قلت لها ازاى بقا على النت وحصل اللى حصل
اللى بعدو
اللى بعدو يا عمنا كانت بنت من المنطقة هية مكانتش بتحبني
هية كانت بتتسلي بس انا اخذتها جد اوى ورحت لابوها وبتاع وحصل اللى حصل
لا استنى متفهمش غلط ابوها مرفضنيش بس هية طلعت بت لذينة
(لولا ان انا في بلوج محترم كنت قلت اقاويل )
يلا ربنا يسامحها بقا
اللى بعدة بقا يا باشا كانت بنت من الكلية
البنت دي قعدت 3 سنين احاول اكلمها وفي الآخر كلمتها وكنت عارف انها مخطوبة وكنت راضي بيها كدا
بس هية حورت وكذبت وقالت عليا كلام انا مقلتوش
وفكس الموضوع
والآن انا قلبي فارغ مش بحب حد الحمد للة تقريبا جاتلي عقدة وان شاء الله مش هحب برضة
بس

هناك تعليقان (2):

أمل عبد الحكيم يقول...

انت عندك كام سنه يابنى لكل الحب دة
واحدة تلات سنين والاتنين التانين قول كل واحدة سنه
يلاهوى بتحب 5 سنين
طيب ياعم خش اتجوز على طول منور المدونات ياموس
ومبروك ياباشا

تــــايه ومش تـــايه يقول...

ده انت فاضى بقا