الجمعة، 15 فبراير 2008

أول مشاريعى الناجحة


أذكر ذلك اليوم جيدا حين كنت وحدي في البيت وابي ترك لي قرابة 20 جنيها ولم يكن هناك ما افعلة اعتقد ايضا اني كنت في بداية المرحلة الإعدادية ووجدت ابن الحارس الخاص بالعقار يبيع
( تين شوكي ) فقلت له دون تردد بكم اشترت هذا القفص لا اذكر حينها كم قال ولكني اذكر بالطبع انه كان اقل من النقود التي معى فقلت له سوف اشتري منك هذا القفص تردد الولد في بداية الأمر واعتقد انه تردد حتى لا اشاركة ربح هذا التين وجعلتة هوة يقشر التين
( هذا ايضا اول عامل مأجور عندي D: ) وأذكر جيدا اننا كنا في بداية الأمر نبيع ال4 بجنية إلى ان وصل ربحي الى اكتر من ضعف ما اشتريت به فقلت له بيع ال10 بجنية ولم اكررها مرة أخرى

هناك 4 تعليقات:

Unknown يقول...

طيب ما تيجي نعملها تاني ياض

بس الدور دة انتا اللي تقطع التين ماشي

لا دماغ مستثمر صغير ياض بس استغلها

وهتجيب دهب

أمل عبد الحكيم يقول...

تمام ياموس
بس اهم حاجه كلت منه ولا ايه النظام

ياسيدى على الاستثمار

غير معرف يقول...

مشروع حلو اوي
بالرغم انه بسيط
بس مش هيأكل عيش اوي

غير معرف يقول...

كم انت كبير يا ابن الخضراء , بجد شغل جامد جدا يا موس انا معجب جدا باسلوبك الرائع , وبجد بجد انا فخور بيك > > > استمر يا مان . .